sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Povestea unui tablou distrus

                               
Să vedeți cum se poate alege praful de o lucrare atunci când funcționarul (poșta Italiană) este, cum să zic eu, dezinteresat (ca să păstram un nivel al limbajului).
Merg la posta, in avans, să mă interesez cum pot trimite un tablou din hârtie și carton (deci foarte sensibil); mi se pune: dacă pachetul nu este foarte mare, se poate trimite recomandată si costă mai puțin; bine zic, ma duc acasă, împachetez (apreciez că nu o să mă încadrez în limita pentru recomandată, dar nu-i nimic) și pornesc către poștă. Ajung la ghiseu, la aceeași persoană cu care vorbisem și mai devreme, îi arăt pachetul, îi pun în vedere ca e fragil (scriu asta și pe pachet) și întreb: ăsta se poate trimite recomandată? Mă privește lung și-mi spune că nu (lucru deja anticipat de mine) așa ca îi spun că nu e nicio problemă, sa-mi spună cum pot să-l trimit și cât costă... si atunci se întamplă: primește pachetul, se duce precis către o cutie, un fel de carcasă de plastic despre care aveam să ma prind că era folosită pentru a trimite recomandate, și încearcă să-l facă să intre; eu am o secundă de blocaj total, nu înțeleg ce se petrece, și apoi, sar ca arsă spunandu-i (cred că în italiană...deși nu pot garanta) să înceteze pentru că pachetul e fragil...hartie...fragil (și sper că secunda mea de amorteală nu a fost fatală. Greșit, după cum aveam să aflu de la destinatar). Doamna se uită la mine și zice: ”bine, trimitem normal, face 15 eur”

Norocul, dacă se poate zice, e că partea centrală nu a fost afectată iar destinatarul a folosit o altă ramă pentru a putea dărui tabloul. Acum tot analizez problema și mă gandesc: să mă duc la doamna de la poștă cu fotografia de mai jos și să-i laud opera?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu